În contextul scenic, acţiunea prinde diferite conotaţii, de obicei, uşor de înţeles. Mai grav este atunci când lipseşte. De cele mai multe ori, cuvintele erau doar spuse de către actori; nu aveau motivaţie. În acest text ne întâlnim cu unul dintre cei mai profunzi bufoni shakespearieni, pe numele lui original Touchstone. E adevărat că este dificil să pui concepte filosofice în acţiuni, dar în acelaşi timp, nu poţi lăsa unele dintre cele mai importante maxime shakespeariene ca pe nişte simple vorbe, împrăştiate în anumite momente ale piesei doar pentru că atunci trebuia să vorbească personajul. De asemenea, multe momente cheie din piesă nu au fost valorizate suficient. Când Celia şi Rosalinda decid să fugă de la curtea lordului, părăsind lumea cunoscută lor pentru a se aventura în ceva cu totul nou, a părut mai mult o plecare la un picnic în pădure. Două adolescente decid să plece de acasă. Dacă nechibzuinţa şi entuziasmul sunt cele care le conduc acţiunile, ar trebui să înţelegem exact asta. Cele două, însă, păreau foarte relaxate în luarea acestei decizii, ca şi când ar fi fost un gest comun, banal.