Spectacolul are un ritm susţinut, alert, care nu plictisește; dimpotrivă, surprinde și intrigă. De altfel, toate elementele, toate jocurile cu obiecte, toate metaforele și simbolurile sunt atent gândite și au legătură cu mesajul. Lumina, sunetul, mișcarea scenică, tonul vocii, punctează și ele foarte bine sensurile conotative. O combinație inteligent construită astfel încât publicului îi sunt atinse concomitent intelectul, emoţia şi receptarea senzorială. De exemplu, în timp ce Agamemnon enumeră toate produsele inutile pe care le-a cumpărat compulsiv, acesta se trântește pe jos cu o disperare în voce demnă de milă. Apoi un țiuit prelung, se adaugă stării de disconfort. Un astfel de joc cu senzații și imagini funcţionează şi în scena în care Agamemnon adaugă alimente pe care le îneacă în Coca-Cola, într-un castron adânc din care se revarsă o mocirlă de mâncare. Pe fundal se aude un plescăit și îngurgitat zgomotos. Mirosul, imaginea, sunetul, toate acestea creează repulsie și dezgust. Aceste mijloace de expresie teatrală nu sunt niște artificii făcute doar de dragul spectaculosului. Ele provoacă anumite trăiri cheie care facilitează integrarea moralei spectacolului.
Agamemnon, în regia lui Alejandro Duran este un spectacol ce pare făcut din necesitatea și dorința arzătoare de a aduce o schimbare benefică în societate, prin teatru. Spectatorul e stârnit să acționeze cu curaj, în fața nedreptăților și superficialităților care subjugă tot ce ne-a mai rămas din omenie și integritate, din spiritul nostru frumos și bun. Un spectacol-manifest care demonstrează prin tot ce conține relevanța de a fi privit astăzi.
Uitați cum arată lumea. Tu ce o să faci ca să arate mai bine? Nimic. Așa arată lumea, fiindcă am tăiat frunze la câini toată viața noastră. Am făcut ce ni s-a spus toată viața noastră. Ce era „rezonabil” și „sănătos”. Până la urmă, am făcut ce ni s-a ordonat. Și îmi bat capul și înnebunesc și mă duc la culcare plângând. Mă trezesc, mănânc plângând și ard pâinea prăjită, fir-ar să fie!